Ansatte

Camilla Enge

Stilling: Pedagogisk leder
camilla_enge@bakketun-barnehage.no

Camilla har vært hos oss siden 2008. Hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Høsten 2018 startet hun på barnehagelærerutdanningen ved Universitetet Nord avd. Nesna. Fra høsten 2021 er Camilla pedagogisk leder på Lillehuset.

Charlotte Stein

charlotte-stein@hotmail.com

Charlotte er utdannet barne- og ungdomsarbeider, og begynte i barnehagen i 2014. Charlotte er ei aktiv dame som lett tar i et ekstra tak hvis det skulle bli spørsmål om det. Charlotte holder barna fysisk aktive;)

Daisy Peña Einvik

deisybombon@hotmail.com

Marita Sylthagen - Henningsen

Linda Moen

Stilling: Barnepleier
gu-johaa@online.no

LInda er assistent og begynte i barnehagen så tidlig som i 1993. Linda har evig godt humør og har alltid et fang ledig til noen søte små.

Storhuset

Gunn Heidi Dahle

Stilling: Barnepleier
gunndahle66@icloud.com

Gunn Heidi er assistent på Lillehuset. Hun har jobbet mange år i den kommunale barnehagen før hun kom til oss i 2014.

Karoline Thrana

Stilling: Barnehagelærer

Marita Sylthagen - Henningsen

Marlene Kjenes

Stilling: Førskolelærer
Markje01@online.no

Marlene er utdannet førskolelærer med fordypning i småbarnspedagogikk. Har videreutdanning i ledelse og kvalitetsutvikling v/ DMM i Trondheim. Marlene er barnehagelærer på Storhuset.

Rita Hilseth

Stilling: Assistent

Rita er assistent og begynte i barnehagen høsten 2007. Rita har grønne fingre og står for stort sett alt av grønne planter og blomster ute i barnehagen.

Andre ansatte

Webansvarlig Bakketun Barnehage

Stilling: Annet

Lisa Pettersen

Stilling: Styrer

Lisa er utdannet førskolelærer med fordypning i drama, og har videreutdanning i Spesial pedagogikk 1. Hun har jobbet i barnehage siden 2005. Lisa har vært her fra 2014. Fra november 2019 er det Lisa som er styrer i barnehagen. Lisa har noen kontordager og noen dager hun er inne på Storhuset.